Distance Learning






By Plimun Web Design

Uncategorised

Yerevan State University now open to the Diaspora

Comprehensive distance learning program launched in Armenian Studies

YEREVAN—The Distance Learning Laboratory at Yerevan State University (YSU) announced today the launch of DistanceLearning.am—a pioneering program of English-language courses, which can be taken by anyone with access to a computer.

http://asbarez.com/114819/yerevan-state-university-now-open-to-the-diaspora/

Անժելա Խաչատրյան

Անժելա Խաչատրյան                                                           
Գործառնությունների աջակցման ուղղության ղեկավար
 Կորպորատիվ վաճառքի ծառայություն (B2B)
“ԱրմենՏել”  ՓԲԸ Beeline™

Մասնագիտական գործունեություն
“ԱրմենՏել”  ՓԲԸ  Beeline™
2011  - Մինչ օրս - Գործառնությունների աջակցման ուղղության ղեկավար
2011 - Մինչ օրս Բիլայն Համալսարան – B2B սեգմենտի ֆունկցիոնալ թրեյներ
2010 - 2011 – Բազայի վարման մասնագետ
2009 - 2010 –Վաճառքի աջակցման մասնագետ
2008 - 2009 – Հեռախոսակապի միջոցով վաճառքի մասնագետ
 «Ստեփլայն» ՍՊԸ ( բուժական կոսմետիկայի արտադրություն և վաճառք)
2005 – 2008 – Օպերատոր-գանձապահ
ԱԻՎ ՔՊԳ
2001 – 2003 – Գաղտնի մասի գործավար

Օտար լեզուներ
Ռուսերեն
Անգլերեն

anzhelakhachatryan@rambler.ru


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Միքայել Մալխասյան

Միքայել Մալխասյան                                  Mikayel Hayagitutyun
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի հայոց պատմության ամբիոնի ասպիրանտ,
ԵՊՀ Ուսանողական գիտական ընկերության նախագահ
 
Կրթություն 
2013 թ.` պատմության մագիստրոսի աստիճան, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ
2011 թ.` պատմության բակալավրի աստիճան, ուսուցչի որակավորում, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ
 
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը 
Հայաստանի պատմական աշխարհագրություն (հատկապես` պատմական ժողովրդագրություն), Հայ սփյուռքի պատմություն և աշխարհագրություն 
 
Լեզուներ 
Հայերեն 
Ռուսերեն
Անգլերեն
Թուրքերեն 
 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Իզաբելլա Ղազարյան

Իզաբելլա Ղազարյան
Հոգեբան- խորհրդատու, խմբավար, ԵՊՀ Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
ԵՊՀ Սոցիալական հոգեբանության ամբիոնի դասախոս

Կրթություն
1996 - 2000 թթ. ԵՊՀ, Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ, Հոգեբանության բաժին, բակալավր
2000 - 2002 թթ. ԵՊՀ, Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ, Հոգեբանության բաժին, մագիստրոս
2002 - 2007 թթ. ԵՊՀ, Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ, Հոգեբանության բաժին, Հոգեբանության ամբիոնի հայցորդ

Դասախոսություններ 2003թ. մինչ օրս`
Սոցիալական և քաղաքական հոգեբանություն, իմիջի հոգեբանություն, PR- տեխնոլգիաների հոգեբանություն. Էքզիստենցիալ հոգեթերապիա, Խմբավարի հմտությունների զարգացում

Անհատական հոգեբանական խորհրդատվություն, 2009թ. մինչ օրս. Կոնֆլիկտային և խնդրային միջանձնային հարաբերություններ, ցածր ինքնագնահատական, բացասական ինքնավերաբերմունք, սթրեսային և ճգնաժամային հոգեվիճակներ, ինքնաներկայացման հարցեր, աշխատանքային դժվարություններ և այլ խնդիրներ:

Խմբավարություն 2007թ. մինչ օրս
.
Ուսումնական խմբեր /հոգեբանի պրակտիկ գործունեությանը վերաբերյալ/, խմբավարի հմտությունների զարգացման, անձնային աճի, հարաբերությունների շտկման խմբեր. ԵՊՀ Կիրառական Հոգեբանության Կենտրոն


Կորպորատիվ խմբեր
/Սթրես մենեջմենթ, Ինքնակարգավորման հմտություններ, Թիմի կառուցում, Կոնֆլիկտների հաղթահարում, Հաղորդակցման հմտություններ, Լիդերության ունակություններ/. 2011-2012 թթ. - ԵՊՀ Կիրառական Հոգեբանության Կենտրոն և Viva Cell MTS; 2013թ. – “Արեգակ” վարկային կազմակերպություն


This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Անահիտ Խոսրոևա

Անահիտ Խոսրոևա
18.03.1975
 
Կրթությունը 
2004-2005 թթ. ԱՄՆ, Չիկագոյի  Համալսարանի Արևելագիտության ինստիտուտ,   Դասավանդում , Հատուկ Երկարաձգված Ծրագիր
 
2003 թ.  Պատմական  գիտությունների  թեկնածույի աստիճան, ՀՀ ԳԱԱ Արևելագիտության  ինստիտուտ, Երևան, ՀՀ  
 
Թեկնածուական  ատենախոսության  վերնագիրը`  ,,Ասորիների  կոտորածներն Օսմանյան Թուրքիայում և Իրանի թյուրքաբնակ վայրերում ( 19-րդ դարի վերջ - 20-րդ դարի սկիզբ)
 
1994-1998 թթ.   Հայայկական  Պետական Մանկավարժական  համալսարան,  Ընդհանուր  պատմության բաժին, Երևան, ՀՀ
 
Աշխատանքային  փորձ 
2003 - այժմ` ՀՀ  ԳԱԱ Պատմության ինստիտուտ, Հայկական  Հարցի և Հայոց  Ցեղասպանության բաժին, Ավագ  գիտաշխատող 
2004-2006 թթ. ,, Հայբուսակ ‘’  համալսարան, դասախոս
2006- այժմ`  Չիկագոյի Նորֆ  Փարկ  համալսարան, Մերձավոր Արևելքի  կենտրոն, դասախոս  
 
Մրցանակները 
- Շնորհում `,, Տարվա  մարդ “( Թեհրան, Իրանի Հանրապետություն )
- “Գերազանցության մրցանակ” ( Մելբուրն, Ավստրալիա )
- Մրցանակ`  “ Հայերի/ Ասորիների/ Հույների  ցեղասպանության  ճանաչման  գիտական  աշխատանքի համար” ( Նոր Հարավային Ուելսի  խորհրդարան, Սիդնեյ, Ավստրալիա )
- Պարգևատրում `,, Տարվա առաջադեմ   գիտնական” ( Չիկագո, ԱՄՆ)
- Մրցանակ` ,,Տարվա  գիտնական” ( Չիկագո, ԱՄՆ)
- Մրցանակ` ,,Ասորիների ցեղասպանության ճանաչման աշխատանքների ծառայության համար” ( Չիկագո, ԱՄՆ )
 
Լեզուների  իմացություն
Անգլերեն (ազատ), ռուսերեն (ազատ), ասորերեն ( միջին)

Admission for programs in english

The following programs in english "Economics", "International Relations", "Psychology" and "Philosophy" start on March 2, 2013. All necessary documents must be submitted before 25 February, 2013.

Մովսես Դեմիրճյան

Մովսես Դեմիրճյան

Դոցենտ | Տեսական փիլիսոփայությոան և տրամաբանության ամբիոն
Կրթություն
1995 - 2004 թթ. ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
 
Գիտական աստիճան
Թեկնածուական` «Մշակույթների երկխոսությունը ժամանակակից պայմաններում (մեթոդաբանական տեսանկյուն)», Թ.0001, 2004 թ. ԵՊՀ 
 
Աշխատանքային փորձ
2004 թ-ից մինչ այժմ ԵՊՀ տեսական փիլիսոփայության և տրամաբանության ամբիոն, ասիստենտ 
 
Կարդացվող դասընթացներ
Փիլիսոփայության հիմունքներ
Սիներգետիկայի մեթոդաբանական հարցեր
Մասնագիտության պատմություն և մեթոդաբանություն
Մասնագիտության արդի խնդիրներ
Մշակույթների երկխոսության հիմնախնդիրներ
 
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Սիներգետիկա
Ժամանակակից փիլիսոփայություն 
Գիտակցություն
 
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն
 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Movses Demirchyan

Movses H. Demirtchyan  Movses Demirchyan
Associate Professor | Chair of Theoretical Philosophy and Logics
Education
Faculty of Philosophy and Pshychology, Yerevan State University: 1995-2004
 
Academic degree
PHD at the chair of Theoretical Philosophy and Logic, "Dialog of cultures in present conditions (methodological aspect)", 2004
 
Professional experience
From 2004 to present: Assistant, Chair of Theoretical Philosophy and Logic Yerevan State University
 
Academic courses
Problems of dialog of cultures 
Introduction to Philosophy
History and Methodology of Ethics
 
Scale of professional interests
Synergy
Consciousness
Modern Philosophy
 
Languages
Armenian, English, Russian
 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԵՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔ

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ
ՄԵԿԱՄՅԱ ՀԵՌԱՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ


ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԵՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔ
առարկայի ծրագիր


Արուսյակ Սաֆարյան, դասախոս
Հեռաուսուցման լաբորատորիա, Երևանի պետական համալսարան


1. Առարկայի նկարագրությունը
Երեխաների հետ աշխատանք դասընթացի շրջանակներում ուսումնասիրվում է երեխաների պաշտպանության համակարգը Հայաստանում, անդրադարձ է արվում
Երեխաների հետ աշխատանքի պատմական զարգացմանը: Դասընթացի ժամանակ քննարկվում է երեխաների հետ աշխատանքի փուլերը, ինչպես նաև երեխաների հետ աշխատանքում կիրառվող որոշ հմտություններ:

2. Նպատակները

- Բացատրել երեխաների պաշտպանության ներկայիս համակարգը ՀՀ-ում: 
- Բացատրել երեխայի կարիքների գնահատման եռանկյունին:
- Բացատրել երեխայի հետ սոցիալական աշխատանքի գործընթացն` ըստ փուլերի:
- Բացատրել երեխայի տարիքային զարգացման առանձնահատկությունները:
- Ուսուցանել երեխաների հետ աշխատանքում սոցիալական աշխատողի կողմից կիրառվող հիմնական հմտությունները:


3. Գնահատում
Քանի որ սա հեռաուսուցման դասընթաց է, գնահատումը հիմնվում է միայն ուսանողների կողմից ներկայացված գրավոր աշխատանքների վրա:

Շաբաթական գրվող պատասխանները – 60%
Ավարտական պատասխանը - 40%

4. Առարկայի ծրագիրը

Դաս 1. Սոցիալական աշխատանք երեխաների հետ. Ներածություն
Պատմական անդրադարձ: Հատուկ պաշտպանության կարիք ունեցող երեխաներ- Կյանքի դժվարին իրավիճակում հայտնված երեխաներ: ԿԴԻԳ երեխաների խմբերը:

Հանձնարարություն 1
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
• ԿԴԻԳ երեխաների որ խումբն է առավել հաճախ հանդիպում Հայաստանում:

Դաս 2. Երեխաների պաշտպանության համակարգը ՀՀ-ում
Երեխաների պաշտպանության եռաստիճան համակարգը: Համակարգում ներառված կառույցները: Երեխաների խնամքի կազմակերպման այլընտրանքները: Խնամակալություն- հոգաբարձություն, որդեգրում, խնամատարություն, հաստատություն:

Հանձնարարություն 2
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
• Ըստ Ձեզ խնամքի կազմակերպման որ տարբերակն է առավել ընդունելի: Հիմնավորել` ինչու:

Դաս 3. Երեխայի հոգեկան զարգացման տարիքային փուլերը
Զարգացման տեսությունները՝ հոգեվերլուծական, կոգնիտիվ, վարքի տեսություն, կենսաբանական, հումանիստական, պատմամշակութային: Երեխայի հոգեկան զարգացման պարբերացումը և օրինաչափություններն ըստ Վիգոտսկու: Տարիքային ճգնաժամեր:

Հանձնարարություն 3
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
• Նշել երեխայի հոգեկան զարգացման տարիքային փուլերի վերաբերյալ տեսությունների հիմնական տարբերությունները, տարիքային ճգնաժամերը և դրսևորման ձևերը:

Դաս 4. Երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի գործընթացը. Կարիքների գնահատում
Երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի ուղղությունները: Կարիքների գնահատման եռանկյունը: Կարիքների գնահատման գործընթացը: Երեխայի կարիքի գնահատում: Ընտանիքի կարիքի գնահատում:

Հանձնարարություն 4
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2 էջ):
• Օգտվելով նյութից` կազմել կարիքների գնահատման ձևաթղթի օրինակ` միևնույն ժամանակ լրացնելով այն որևէ կոնկրետ դեպքի համար:

Դաս 5. Երեխաների հետ սոցիալական աշխատանքի գործընթացը. Միջամտություն
Միջամտության փուլի նկարագրությունը: Ուղղղակի միջամտություն: Անուղղակի միջամտություն: Միջամտության հնարավոր ձևերը:

Հանձնարարություն 5
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2 էջ):
• Օգտվելով նյութից` կազմել միջամտության պլանի օրինակ` կարիքի գնահատման ձևաթղթի հիման վրա` ներառելով նույն դեպքի համար միջամտության քայլերը:

Դաս 6. Երեխայի հետ աշխատանքի առանձնահատկությունները
Մասնագետի ինքնաներկայացում և աշխատանքի սկիզբ: Տեղեկատվության հավաքագրում երեխայից, երեխայի հայտարարությունների ճշմարտացիության գնահատում: Երեխայի հետ աշխատելիս անհրաժեշտ հմտություններ:

Հանձնարարություն 6
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
• Ելնելով նյութից` երեխաների հետ աշխատանքում մասնագետն ինչպիսի անձնային և մասնագիտական հատկանիշներ պետք է ունենա:

Դաս 7. Ավարտական քննություն

Հանձնարարություն
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (3-5 էջ):
• Վերցրեք մեկ դեպք/որևէ ռիսկային խմբի երեխայի/ և նկարագրեք այդ երեխայի հետ աշխատանքի գործընթացը` ըստ փուլերի /աշխատանքում պետք է անդրադարձ անել նաև այն առանձնահատկություններին, որն ուսումնասիրել եք այս դասընթացի շրջանակում/:

Օգտագործված գրականության ցանկ
1. «Երեխաների իրավունքների պաշտպանության 2004-2015 Գործողությունների ազգային ծրագիր» ՀՀ կառավարություն, Երևան 2005
2. Նալբանդյան Հ. Էջեր Հայաստանի մանկատների պատմությունից», Երևան
3. «Սոցիալական աշխատանքի ուղղություններ», Ուղեցույց Սոցիալական աշխատողների համար, Երևան 2002
4. «Սոցիալական աշխատանք երեխաների հետ», «Սոցիալական աշխատանք և սոցիալական քաղաքականություն», Գիրք 2. Խմբ. Լ. Հարությունյան, Երևան 2000
5. Агапов Е. П., Шапинский В. А. Справочник социального работника, Ростов-на Дону, 2006
6. « Технология Социальной работы», Москва 2001
7. Фирсоя М. В., Студенова Е. Г. «Теория социальной работы». Методы социальной работы Москва
8. Сафанова Л. В. “Содержание и методика психосоциальной работы”, Москва 2006
9. Rosemary Gordon, Jenny Gray, Enid Hendry, Jan Horwath “The Child’s World. Assessing children in need” Training and Development Pack, Module 1, 2, 3, 2000
10. Bradford W. Sheafor, Charles R. Horejsi, Gloria A Horejsi “Techniques and Guidelines for Social work practice”, USA 2000

Asya Fahradyan

Asya FahradyanAsya Fahradyan photo
Tutor, Distance Learning Laboratory 
Marketing assistant, MK LINKS LTD 

Education
2009 - 2013 Yerevan State Pedagogical University after Kh. Abovyan – PhD of Pedagogy
2003-2008 Yerevan State Linguistic University after V. Bryusov - High Education diploma, master level
Graduate Course on French and English Languages, Specialization as a teacher of French and English Languages

Professional experience 
2012 - present, Marketing assistant, MK LINKS LTD
2011 - 2012, Head of group working with banks, international organizations, embassies, universities, "ArmenTel" CJSC
2009 - 2011,  Key account manager of "Large Account Segment" clients, "ArmenTel" CJSC
2008 - 2009, Specialist on Sale and Service, "ArmenTel" CJSC

Languages 
Armenian
Russian
English
French 

 

 

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄՈԴԵԼՆԵՐ

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ
ՄԵԿԱՄՅԱ ՀԵՌԱՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

 

 

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄՈԴԵԼՆԵՐ
առարկայի ծրագիր

Արուսյակ Սաֆարյան, Աննա Ոսկանյան, դասախոսներ 
Հեռաուսուցման Լաբորատորիա, Երևանի պետական համալսարան


1. Առարկայի նկարագրություն
Այս դասընթացի շրջանակներում ուսումնասիրվում են սոցիալական աշխատանքի մոտեցումների և մոդելների հիմքում ընկած տեսական հիմքերը: Այստեղ ներկայացված են տեսություններ, որոնք վերաբերում են սոցիալական աշխատանքի պրակտիկային, գիտելիքներ և հմտություններ են տալիս մարդկային վարքի շարժառիթների, նրա զարգացման գործոնների և այլնի մասին: Քննարկվում են մոդելների հիմնական տեխնիկաները, որոնք կարող է օգտագործել սոցիալական աշխատողը այցելուի հետ աշխատանքում:

2. Նպատակները
1. Ծանոթացնել սոցիալական աշխատանքի տեսական հիմքերին:
2. Ծանոթացնել կարճաժամկետ և երկարաժամկետ մոդելների շարքին:
3. Ուսուցանել «Միջամտություն ճգնաժամային իրավիճակում» մոդելը՝ հիմնական տեսական հիմքերը և մոդելի շրջանակներում օգտագործվող տեխնիկաները:
4. Ուսուցանել «Խնդրի վրա կենտրոնացում» մոդելը՝ հիմնական տեսական հիմքերը և մոդելի շրջանակներում օգտագործվող տեխնիկաները:
5. Ուսուցանել Հոգեվերլուծական տեսությունների շարքը՝ հոգեդինամիկ մոդելը, հոգեսոցիալական մոդելի տեխնիկան:
6. Ուսուցանել «Կոգնիտիվ բիհեյվիորիստական» մոդելը՝ հիմնական տեսական հիմքերը և մոդելի շրջանակներում օգտագործվող տեխնիկաները:
7. Ուսուցանել Համակարգային-միջավայրային մոտեցումը սոցիալական աշխատանքում:
8. Ուսուցանել հումանիստական և էզիստենցիալ մոդելները, էզիստենցիալ սոցիալական աշխատանքի առանձնահատկությունները:

3. Գնահատում
Քանի որ սա հեռաուսուցման դասընթաց է, գնահատումը հիմնվում է միայն ուսանողների կողմից ներկայացված գրավոր աշխատանքների վրա:

Շաբաթական գրվող պատասխանները – 60%
Ավարտական պատասխանը - 40%

4. Առարկայի ծրագիր

Դաս 1. «Միջամտություն ճգնաժամային իրավիճակում», «Խնդրի վրա կենտրոնացում» մոդելներ
Ճգնաժամի տեսություն: Սթրես և ճգնաժամ: «Միջամտություն ճգնաժամային իրավիճակում» մոդելի ընդհանուր բնութագիրը: Ճգնաժամին միջամտելու տեխնիկա: «Խնդրի վրա կենտրոնացման» մոդելի ընդհանուր բնութագիրը: Միջամտության ռազմավարությունը խնբդրի վրա կենտրոնացման մոդելում:

Հանձնարարություն 1
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
- Առանձնացնել մի սոցիալական դեպք, որը համապատասխանում է խնդրի վրա կենտրոնացման մոդելով աշխատանքի չափանիշներին և ներկայացնել միջամտության գործընթացը ըստ վերը նշված փուլերի:


Դաս 2. Հոգեվերլուծական մոտեցումը սոցիալական աշխատանքում
Հոգեդինամիկ մոդել: Հոգեվերլուծության տեսությունները. անձի զարգացման տեսություն, անձի տեսություն, հոգեախտաբանություն և բուժման մեթոդներ: Հոգեսոցիալական մոդելի ընդդհանուր բնութագիրը: Հոգեսոցիալական մոդելի տեխնիկան:

Հանձնարարություն 2
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
- Բացատրել, թե ինչ կարևորություն ունի հոգեդինամիկ մոդելի սահմաններում անհատի վաղ շրջանի զարգացումը/մանկությունը/:Բերել հիմնախնդրի օրինամ, որի առկայությունը պայմանավորված է անցյալում եղած կոնֆլիկտներով:
- Մեկնաբանել «անհատն իրավիճակում» հասկացությունը: Ինչպես է հարաբերում անհատի ներքնաշխարհն արտաքին իրականության հետ, ինչպիսի փոխադարձ կապ կա:

Դաս 3. Կոգնիտիվ-բիհեյվիորիստական /ճանաչողական-վարքաբանական/ մոտեցում
Կոգնիտիվ-բիհեյվիորիստական մոտեցման ընդհանուր բնութագիրը: Բիհեյվիորիստական մոտեցումների ընդհանուր սկզբունքները: Խրախուսում և պատիժ: Կոգնիտիվ մոտեցումների ընդհանուր սկզբունքները: Կոգնիտիվ-բիհեյվիորիստական թերապիա. աշխատանքի փուլերը: Համակարգային-միջավայրային մոտեցումը սոցիալական աշխատանքում: Համակարգերի տեսությունը և սոցիալական աշխատանքը: Միջավայրային մոտեցումը սոցիալական աշխատանքում: Համակարգային-միջավայրային կամ կյանքի մոդելի կիրառումը սոիալական աշխատանքում:

Հանձնարարություն 3
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-3էջ):
- Առանձնացնել մի հիմնախնդիր, որը կարելի է լուծել հիմնվելով Ճանաչողական - վարքաբանական մոտեցման վրա: Ներկայացնել միջամտության գործընթացը ըստ վերը նշված փուլերի:

Դաս 4. Հումանիստական և էքզիստեցնիալ մոդելների շարք
Հումանիստական մոդել: Խորհրդատվության ժամանակ օգտագործվող էլեմենտներ. ապրումակցում, ջերմություն, անկեղծություն: Էքզիստենցիալ մոդել: Էքզիստենցիալ սոցիալական աշխատանքի էությունը:

Հանձնարարություն 4
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (1-2էջ):
- Նկարագրել Ձեր կյանքից մի դրվագ, երբ դուրս եք եկել ծանր իրավիճակից, իրադարձություններից. Քննարկել Ձեր զգացմունքները էքզիստենցիալ մոդելի շրջանակներում:

Դաս 5. Ավարտական քննություն

Հանձնարարություն
Խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցին (3-5 էջ):
- Առանձնացնել մեկ սոցիալական դեպք և ներկայացնել այն Ձեր ուսումնասիրած մոդելներից մեկի շրջանակներում:


Օգտագործված գրականության ցանկ

1. «Սոցիալական աշխատանքի մոդելներ», Ուղեցույց Սոցիալական աշխատողների համար, Երևան 2002
2. «Теория социальной работы» под. Ред. Е. Холостовой. Москва 2001
3. «Теория социальной работы» под. Ред. И. Зайпишева. Москва 2000
4. Энциклопедия социальной работы. Тома 1-3 Москва 1993
5. Albert R. Roberts, “Crises intervention. Handbook. Assessment, treatment, research”. Oxford 2000
6. Bradford W. Sheafor, Charles R. Horejsi, Gloria A Horejsi “Techniques and Guidelines for Social work practice”, USA 2000
7. Dean H. Hepwoth, Ronald H. Rooney, Jo Ann Larsen, “Direct Social Work Practice. Theory and Skills”, Sixth Edition, USA 2002
8. Malcolm Payne. “Modern Social Work Theory”, Second Edition, Great Britian 1997
9. Marlene G. Cooper, Joan Granucci Lesser “Clinical Social Work Practice”, USA 2005
10. Noami I. Brill « Working with people» Third edition, Longman 1987
11. Veronica Conlshed, Joan Orme « Social Work Practice: an Introduction» London 1988

Ասյա Ֆահրադյան

Ասյա Ֆահրադյան                                                           
Մարկետինգի մատասխանատու
MK Links France

Կրթություն
2009 – 2013 ՀՊՄՀ – Ասպիրանտ / Ընդհանուր մանկավարժություն
2003-2008 ԵՊԼՀ  - Ֆրանսերեն և անգլերեն լեզուների մասնագետ, մանկավարժ

Մասնագիտական գործունեություն
“ԱրմենՏել”  ՓԲԸ  Beeline™
2011 - 2012 – Բանկերի, դեսպանատների, միջազգային կազմակերպությունների հետ աշխատող խմբի ղեկավար
2009 – 2011 -  Պետական հաստատությունների հետ աշխատող խմբի ավագ մասնագետ
2008 - 2009 – Վաճառքի և սպասարկման գրասենյակի մասնագետ
2009 - 2010 –Վաճառքի աջակցման մասնագետ

Օտար լեզուներ
Ռուսերեն
Անգլերեն
Գրանսերեն

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Անժելա Խաչատրյան

Անժելա Խաչատրյան                                                           
Գործառնությունների աջակցման ուղղության ղեկավար
 Կորպորատիվ վաճառքի ծառայություն (B2B)
“ԱրմենՏել”  ՓԲԸ Beeline™

Մասնագիտական գործունեություն
“ԱրմենՏել”  ՓԲԸ  Beeline™
2011  - Մինչ օրս - Գործառնությունների աջակցման ուղղության ղեկավար
2011 - Մինչ օրս Բիլայն Համալսարան – B2B սեգմենտի ֆունկցիոնալ թրեյներ
2010 - 2011 – Բազայի վարման մասնագետ
2009 - 2010 –Վաճառքի աջակցման մասնագետ
2008 - 2009 – Հեռախոսակապի միջոցով վաճառքի մասնագետ
 «Ստեփլայն» ՍՊԸ ( բուժական կոսմետիկայի արտադրություն և վաճառք)
2005 – 2008 – Օպերատոր-գանձապահ
ԱԻՎ ՔՊԳ
2001 – 2003 – Գաղտնի մասի գործավար

Օտար լեզուներ
Ռուսերեն
Անգլերեն

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Տեսադարան

ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՎԱՃԱՌՔ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ
 
Դասընթացի ընդհանուր ներածություն   Հոգեբանական հմտությունների մարզում  
                                 
   

                Վաճառքի հիմունքներ             Հաճախորդների սպասարկման
                                                                                      հիմունքներ                      
     

                       
    B2C, B2B, B2G                                         Վաճառքի ղեկավարում 

     
   
  Հաղորդակցություն և բանակցություններ 

      
Դուք այստեղ եք: Մեր աշխատակազմը Uncategorised